Hem portat el Penedès al carrer! / El Penedés nos acompaña en la calle!

Tabla de contenidos

 

Aquest cap de setmana, en el marc de Festa Major d’Hostalric, hem celebrat la nostra primera Mostra de Caves i Vins del Penedès.

Amb aquest esdeveniment s’ha intentat promoure i difondre la cultura del cava i del vi i dònar a conèixer els seus aspectes més desconeguts.

Al mig de la via pública, en el carrer Mn Jacint Verdaguer, s’han preparat 12 estands per poder acollir 12 cellers. Tots ells representen una sola Denominació d’Origen, el Penedès, i ens apropen als seus productes, més de 60 referències diferents.

Els cellers escollits, són grans cellers del Penedès, no tant en dimensió sinó més en qualitat. S’han escollit per que tenen un denominador comú, tots ells elaboren el seu producte a partir de la finca pròpia, d’aquesta manera controlen el producte des del seu cultiu fins a la posta en venta. Aquests cellers, a més a més provenen d’una tradició, d’aprendre de les generacions anteriors, i prioritzen el respecte pel medi ambient, l’entorn i les varietats autòctones.

Al principi de la Mostra, el sol feia una mica de nosa, però va passar poca estona i aviat cadascú va anar ocupant el seu lloc, eren Sumarroca, Torelló, Alsina Sardà, Recaredo, Juvé i Camps, Mas Codina, Agustí Torelló Mata, Llopart, Gramona, Eudald Massana, Mas Tinell i Freixenet.

D’aquesta primera Mostra de Caves i Vins del Penedès, tothom n’ha sortit satisfet, els visitants per la qualitat del producte, els cellers per l’interès que hi havia a conèixer un món tan proper però a l’hora tan desconegut com és el món del cava i els organitzadors de veure el bon ambient i acolliment obtingut per part dels assistents.

Podreu veure totes les fotografies a: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.600395103324543.1073741834.409636012400454&type=3

DSC_3181DSC_3186

Este fin de semana, en el marco de la Fiesta Mayor de Hostalric, hemos celebrado nuestra primera Muestra de Cavas y Vinos del Penedés.

Con este evento se ha intentado promover y difundir la cultura del cava y del vino y dar a conocer sus aspectos más desconocidos.

En medio de la vía pública, en la calle Mn Jacint Verdaguer, se han preparado 12 stands para poder acoger 12 bodegas. Todos ellos representan una sola Denominación de Origen, el Penedés, y nos acercan a sus productos, más de 60 referencias diferentes.

Las bodegas escogidas, son grandes bodegas del Penedés, no tanto en dimensión sino más en calidad. Se han escogido por que tienen un denominador común, todos ellos elaboran su producto a partir de la propia finca, de esta manera controlan el producto desde su cultivo hasta la puesta en venta. Estas bodegas, además provienen de una tradición, de aprender de las generaciones anteriores, y priorizan el respeto por el medio ambiente, el entorno y las variedades autóctonas.

Al principio de la Muestra, el sol molestaba un poco, pero pasó poco tiempo y pronto cada uno fue ocupando su lugar, eran Sumarroca, Torelló, Alsina Sardà, Recaredo, Juvé y Camps, Mas Codina, Agustí Torelló Mata, Llopart, Gramona, Eudald Massana, Mas Tinell y Freixenet.

De esta primera Muestra de Cavas y Vinos del Penedés, todo el mundo ha salido satisfecho, los visitantes por la calidad del producto, las bodegas por el interés que había en conocer un mundo tan cercano pero a la vez tan desconocido como es el mundo del cava y los organizadores de ver el buen ambiente y acogida obtenida por parte de los asistentes.

Se pueden ver todas las fotografías en: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.600395103324543.1073741834.409636012400454&type=3 

 

 

Comparte:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
VINOS TINTOS
VINOS BLANCOS
VINOS ROSADOS
WHISKY
Posts relacionados
Productos destacados

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS