MOSTRA DE VINS I CAVES DE CATALUNYA I ILLES BALEARS

Tabla de contenidos

A Hostalric més de 300 persones varen poder gaudir de la Mostra de Vins i Caves de Catalunya i les Illes Balears. El passat dissabte 31 de maig una vintena de cellers es varen reunir a Hostalric de la mà de Comas Calls Vinateria.
Amb la Mostra de Vins i Caves, Comas Calls Vinateria vol posar a l’abast del públic la possibilitat de poder degustar els productes vitivinícoles de 9 de les 13 D.O. que conformen Catalunya i també vol aproximar al consumidor als Vins de les Illes Balears, mostrant Vins de la Terra de Mallorca i Vins de la Terra de Formentera.
La Mostra va comptar amb la col.laboració de vint participants, entre bodegues, cellers i elaboradors de vi, amb la voluntat d´oferir el seu producte i interactuar amb el consumidor. Són vins i caves que provenen d’una feina ben feta, darrere cadascun d’aquests productes hi ha unes vinyes, un celler i un equip humà que el fa possible, sense aquests tres factors cap d’aquests productes no existiria.
El total de cellers, representaven 11 Denominacions d’Origen i es van poder tastar més de 75 productes entre vins, caves i vins dolços.
Els cellers van ser: AGUSTÍ TORELLÓ MATA (D.O. Penedès), ALTA ALELLA (D.O. Alella), ÀNIMA NEGRA (Vins de la Terra de Mallorca), ARCHÉ PAGÈS (D.O. Empordà), CAP DE BARBARIA (Vins de la Terra de Formentera), CARLES ANDREU (D.O. Conca del Barberà), CASTELL D’ENCUS (D.O. Costers del Segre), GRAMONA (D.O. Penedès), JORDI MIRÓ (D.O. Terra Alta), JUVÉ & CAMPS (D.O. Penedès), *LAVINYETA (D.O. Empordà), MAS CODINA (D.O. Penedès), MAS MARTINET (D.O. Priorat), RECAREDO (D.O. Penedès), ROVELLATS (D.O. Penedès), TORRES (D.O. Catalunya), VENUS LA UNIVERSAL (D.O. Montsant), VINÍCOLA DEL PRIORAT (D.O. Priorat), VINS DE PEDRA (D.O. Conca del Barberà), WINEINTUBE (D.O. Catalunya).
La valoració que en fem des de Comas Calls Vinateria és positiva i ens agradaria que es pogues consolidar com un esdeveniment de referència a la comarca, com un punt de trobada pels amants del vi.

Tots aquests productes els podràs trobar a la nostra botiga online LaVinateria.net.

DSC_5959

En Hostalric más de 300 personas pudieron disfrutar de la Muestra de Vinos y Cavas de Cataluña y las Islas Baleares. El pasado sábado 31 de mayo una veintena de bodegas se reunieron en Hostalric de la mano de Comas Calls Vinateria.
Con la Muestra de Vinos y Cavas, Comas Calls Vinateria quiere poner al alcance del público la posibilidad de poder degustar los productos vinícolas de 9 de las 13 D.O. que conforman Cataluña y también quiere aproximar al consumidor a los Vinos de las Islas Baleares, mostrando Vinos de la Tierra de Mallorca y Vinos de la Tierra de Formentera.
La Muestra contó con la colaboración de veinte participantes, entre bodegas y elaboradores de vino, con la voluntad de ofrecer su producto e interactuar con el consumidor. Son vinos y cavas que provienen de un trabajo bien hecho, detrás cada uno de estos productos hay unas viñas, una bodega y un equipo humano que lo hace posible, sin estos tres factores ninguno de estos productos no existiría.
El total de bodegas, representaban 11 Denominaciones de Origen y se pudieron probar más de 75 productos entre vinos, cavas y vinos dulces.
Las bodegas fueron: AGUSTÍ TORELLÓ MATA (D.O. Penedés), ALTA ALELLA (D.O. Alella), ÀNIMA NEGRA (Vinos de la Tierra de Mallorca), ARCHÉ PAGÉS (D.O. Ampurdán), CAP DE BARBARIA (Vinos de la Tierra de Formentera), CARLES ANDREU (D.O. Conca de Barberà), CASTELL D’ENCÚS (D.O. Costers del Segre), GRAMONA (D.O. Penedès), JORDI MIRÓ (D.O. Terra Alta), JUVÉ & CAMPS (D.O. Penedés), *LAVINYETA (D.O. Ampurdán), MAS CODINA (D.O. Penedés), MAS MARTINET (D.O. Priorat), RECAREDO (D.O. Penedés), ROVELLATS (D.O. Penedés), TORRES (D.O. Cataluña), VENUS LA UNIVERSAL (D.O. Montsant), VINÍCOLA DEL PRIORAT (D.O. Priorat), VINS DE PEDRA (D.O. Conca de Barberà), WINEINTUBE (D.O. Cataluña).
La valoración que hacemos desde Comas Calls Vinateria es positiva y nos gustaría que se pudiese consolidar como un acontecimiento de referencia en la comarca, como un punto de encuentro para los amantes del vino.

Todos estos productos los podrás encontrar en nuestra tienda online LaVinateria.net.

 

 

 

Comparte:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
VINOS TINTOS
VINOS BLANCOS
VINOS ROSADOS
WHISKY
Posts relacionados
Productos destacados

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS