Isle of Jura

Tabla de contenidos

La destil•leria de Isle Of Jura està ubicada en una petita i espectacular illa que li ha donat nom: JURA. L’illa té una superfície de 367 km2 i una població que no arriba a 190 habitants, la majoria dels quals treballa a la destil•leria.
Jura, terra de supersticions i plena de llegendes, en llengua vikinga, significa illa de cérvols. A l’illa hi viuen prop de 5.000 cérvols vermells a més de faisans, foques, ovelles i vaques de pèl llarg (raça de les Highland).
L’elaboració de whisky es va iniciar a principis del 1800 i actualment encara perduren els mateixos alambics. Aquests són immensos i la clau de la destil•lació del whisky Jura.
La destil•leria Isle Of Jura ha aconseguit un whisky de malta fumat gràcies a la turba, però a la vegada lleuger, suau i elegant. Les bases per aconseguir-ho han sigut l’aigua del manantial Market Loch i la civada escocesa, sense oblidar-nos de la maduració que es fa a les barriques de bourbon americà o d’olorós de Xerès. Les barriques de bourbon ofereixen notes de vainilla i regalèssia i les d’olorós notes més cítriques i aromes a espècies, cafè i toffee.

La destil•leria el•labora:
Origin_Box-Bottle-NEW-2013-1L-HR– un Jura 10 anys, envellit en barriques de bourbon durant 10 anys, suau i fresc, amb notes de mel, caramel i regalèssia.

– un Jura Superstition, s’aprecien notes de mel i pi i aromes a turba. Per molts és pura perfecció, en aquesta ampolla es barregen whiskys joves i whiskys envellits fins a 21 anys.

– un Jura 16 anys, amb notes a cítrics i a toffee i aromes a gingebre i préssecs madurs. S’envelleix durant 14 anys en barriques de roure americà blanc i els 2 últims en barriques d’olorós de Xerès.

Prophecy_Box-Bottle-NEW-2013-HR– un Jura Prophecy, amb intensa aroma a turba. És un whisky complexe, que s’envelleix en barriques de roure Limousin.

– I per acabar una ampolla de col•lecció, un Jura 21 anys, amb notes a xocolata i massapà i un sabor a caramel i ametlles. Un luxe que no passa desapercebut.

Tots aquests whiskys els podrà trobar a la nostra botiga online LaVinateria.net

 

La destilería de Isle Of Jura está ubicada en una pequeña y espectacular isla que le ha dado nombre: JURA. La isla tiene una superficie de 367 km2 y una población que no llega a 190 habitantes, la mayoría de los cuales trabaja en la destilería.
Jura, tierra de supersticiones y llena de leyendas, en lengua vikinga, significa isla de ciervos. En la isla viven cerca de 5.000 ciervos rojos además de faisanes, focas, ovejas y vacas de pelo largo (raza de las Highland).
La elaboración de whisky se inició a principios del 1800 y actualmente aún perduran los mismos alambiques. Estos son inmensos y la clave de la destilación del whisky Jura.
La destilería Isle Of Jura ha conseguido un whisky de malta ahumado gracias a la turba, pero a la vez ligero, suave y elegante. Las bases para ello han sido el agua del manantial Market Loch y la avena escocesa, sin olvidarnos de la maduración en barricas de bourbon americano o de oloroso de Jerez. Las barricas de bourbon ofrecen notas de vainilla y regaliz y las de oloroso notas más cítricas y aromas a especias, café y toffee.

La destilería elabora:

– un Jura 10 años, envejecido en barricas de bourbon durante 10 años, suave y fresco, con notas de miel, caramelo y regaliz.

Superstition_Box-Bottle-NEW-2013-HR– un Jura Superstition, se aprecian notas de miel y pino y aromas a turba. Para muchos es pura perfección, en esta botella se mezclan whiskys jóvenes y whiskys envejecidos hasta 21 años.


Diurachs_Box-Bottle-NEW-2013-1L-HR– un Jura 16 años, con notas a cítricos y toffee y aromas a jengibre y melocotones maduros. Se envejece durante 14 años en barricas de roble americano blanco y los 2 últimos en barricas de oloroso de Jerez.

– un Jura Prophecy, con intenso aroma a turba. Es un whisky complejo, que se envejece en barricas de roble Limousin.

– Y para acabar una botella de colección, un Jura 21 años, con notas a chocolate y mazapán y un sabor a caramelo y almendras. Un lujo que no pasa desapercibido.

Todos estos whiskys los podra encontrar en nuestra tienda online LaVinateria.net

Comparte:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
VINOS TINTOS
VINOS BLANCOS
VINOS ROSADOS
WHISKY
Posts relacionados
Productos destacados

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS