14 de febrer, Sant Valentí / 14 de febrero, San Valentín

Tabla de contenidos

Aquesta és una de les meves dates preferides, estic enamorada, però aquesta no és la raó principal. El 14 de febrer d’aquest 2014 farà 12 anys que va nèixer la meva filla. Era petita, amb una cara bufona i ulls blaus, però sobretot era meva o millor dit nostra.

S’acosta Sant Valentí, el seu aniversari, també una data pels enamorats, el dia internacional de l’amor i de l’amistat i el dia de molts i molts aniversaris. En resum una data per celebrar quelcom, sigui en companyia de la parella, la família, els amics o els fills.

A LaVinateria.net som detallistes i volem ajudar-te a celebrar. A celebrar el que vulguis.

Si ets romàntic et proposem uns cors bojos, dos vins: un de blanc i un de negre, el Corazón Loco de les Terres de Castilla y León, el vi negre afruitat i agradable i amb el blanc “La Pasión va por dentro”.

Si prefereixes un vi negre amb nom floral, Flores de Callejo de Ribera del Duero, però quan penses que una imatge val més que mil paraules, Camins del Priorat, un vi negre de l’Alvaro de Palacios.

Si vols regalar una joia, res millor que el Brut Barroco del Freixenet, que el pots acompanyar d’un Swarovski, o un diamant únic, provinent de la Gran Bretanya, com és la gin Pink 47.

El dia de Sant Valentí és vermell i també rosa, com el rosat del cava Argent de Gramona, senzill i elegant, o del champagne francés Veuve Cliqcot Rosé.

Diferent i des de França ens arriba l’Esprit de Paris, el vodka Nuvo, per deleitar qualsevol paladar.

Perquè si penses que no tens res per celebrar, has de saber que… vas equivocat! Per això necessites l’ajuda de “cupido” que amb el Llopart Nèctar Terrenal, un cava dolç sigui per començar o per acabar t’ajudarà ha saber que… la vida en comú es mereix un gest de complicitat.

pack_santvalenti

Esta es una de mis fechas favoritas, estoy enamorada, pero esta no es la razón principal. El 14 de febrero de este 2014 hará 12 años que nació mi hija. Era pequeña, con una cara linda y ojos azules, pero sobre todo era mía o mejor dicho nuestra.

Se acerca San Valentín, su cumpleaños, también una fecha para los enamorados, el día internacional del amor y de la amistad y el día de muchos y muchos cumpleaños. En resumen una fecha para celebrar algo, sea en compañía de la pareja, la familia, los amigos o los hijos.

En LaVinateria.net somos detallistas y queremos ayudarte a celebrar.  A celebrar lo que quieras.

Si eres romántico te proponemos unos corazones locos, dos vinos: uno blanco y uno negro, el Corazón Loco de las Tierras Castilla y León, el vino tinto afrutado y agradable y con el blanco «La Pasión va por dentro«.

Si prefieres un vino tinto con nombre floral, Flores de Callejo de Ribera del Duero, pero cuando piensas que una imagen vale más que mil palabras, Camins del Priorat, un vino tinto de la Alvaro de Palacios.

Si quieres regalar una joya, nada mejor que el Brut Barroco del Freixenet, que puedes acompañar de un Swarovski, o un diamante único, proveniente de Gran Bretaña, como es la gin Pink 47.

El día de San Valentín es rojo y también rosa, como el rosado del cava Argent de Gramona, sencillo y elegante, o del champagne francés Veuve Cliqcot Rosé.

Diferente y desde Francia nos llega el Esprit de Paris, el vodka Nuvo, para deleitar cualquier paladar.

Porque si piensas que no tienes nada que celebrar, debes saber que… estás equivocado! Para ello necesitas la ayuda de «cupido» que con el Llopart Néctar Terrenal, un cava dulce sea para empezar o terminar te ayudará ha saber que… la vida en común se merece un guiño.

Comparte:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
VINOS TINTOS
VINOS BLANCOS
VINOS ROSADOS
WHISKY
Posts relacionados
Productos destacados

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS

VINOS ROSADOS